Gaat ze weer hoor: ontwikkelingshulp in Tanzania! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lisa - WaarBenJij.nu Gaat ze weer hoor: ontwikkelingshulp in Tanzania! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lisa - WaarBenJij.nu

Gaat ze weer hoor: ontwikkelingshulp in Tanzania!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 November 2015 | Nederland, Nijmegen

Hujambo vrienden en familie,

Zoals de meeste van jullie wel weten is het weer zo ver: ik ga weer overwinteren in het buitenland! Rubya, Tanzania is het dit keer geworden voor mijn laatste coschap. Hierna zal ik dus als Dr. Lemmens terugkeren, als de lente hier weer is aangebroken. Ik ga samen met David 3 maanden in het ziekenhuis in Rubya werken (ontwikkelingshulp). Heel benieuwd dus wat ons daar allemaal te wachten staat! Daarna ga ik samen met Marit nog rondreizen waar we de Kilimanjaro gaan beklimmen en zeker ook een safari zullen meepakken! Ben je benieuwd naar mijn verhalen meld je dan nu aan voor de mailinglist om op de hoogte te blijven van mijn avonturen. Ik vertrek donderdag 26 november en kom op 15 april weer terug, dus tot dan allemaal!

Liefs Lisanne

  • 25 November 2015 - 19:30

    Loes:

    Heeeel veeel plezier!!

  • 25 November 2015 - 21:07

    Suuz:

    Veel plezier nicht! Ben heel benieuwd naar je avonturen! Goede reis!

  • 26 November 2015 - 11:40

    Marjolein:

    Heel veel plezier. Ik ben zo nieuwsgierig naar al je avonturen:). Geniet ervan!

  • 21 Januari 2016 - 14:05

    Deniz :

    Hey meid, heel veel plezier alvast! En laat de avonturen indd maar weer horen.
    Elke keer als ik je verhalen lees bedenk ik me ten eerste hoe goed we het hier toch wel niet hebben en ten tweede wat voor een ontzettende topper dat je bent! Ze mogen zich in de handjes wrijven dat ze jou daar hebben.
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Lisanne gaat drie maanden ontwikkelingshulp doen in Rubya, Tanzania. Hierna gaat zij nog 2 maanden rondreizen en oa Kilimanjaro beklimmen.

Actief sinds 25 Nov. 2015
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 83097

Voorgaande reizen:

25 November 2015 - 31 December 2015

Lisanne in Tanzania

Landen bezocht: